Smart Kiosk Solutions

Meer en meer wordt er in nieuwe innovatieve omgevingen gewerkt met een smart kiosk oplossing, waar het bestellen en afrekenen aan een bemande kassa niet meer wordt toegepast. Dit betekent dat er een speciale gebruikersinterface geplaatst word op de kiosk omdat kassasoftware niet gebruiksvriendelijk genoeg is voor een klant. De klant moet in één oogopslag weten wat hij moet doen en zijn bestelling met een beperkt aantal handelingen kunnen uitvoeren, inclusief de betaling via betaalterminal of contactloos.

De smart kiosk software zorgt voor deze gebruikersinterface gekoppeld aan een intelligente back-office. Deze software biedt alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderneming te runnen, zoals: online boekhoudintegratie, volledig voorraadbeheer, gedetailleerde rapportage, geavanceerde inkoopsysteem en Customer Relationship Management (CRM).


Innovatief catering concept - ISS Brussel.

Het vroegere concept van eten nemen en afrekenen aan de kassa werd niet meer toegepast en vervangen door intelligente selfservice kiosken.

Via de selfservice kiosken maakt het personeel zelf de keuze voor een bepaald menu en ze betalen via betaalterminal of cashless via een nfc kaart. De software herkent de persoon via zijn badge. Na registratie van de betaling drukt de kiosksoftware een ticket af in een bepaalde kleur om een visuele controle te hebben voor welk type menu de persoon heeft gekozen en betaald.

Om een vlotte werking te voorzien werd er gekozen voor 2 selfservice kiosken.

Alfa-Zet Systems heeft de nieuwe innovatieve installatie van de intelligente selfservice kiosken en de cashless betaaloplossing met succes uitgevoerd voor ISS hoofdzetel en dit tot algemene tevredenheid van ISS.