Intelligente kiosk oplossingen

Intelligente kiosk oplossingen

Alfa-Zet Systems biedt intelligente kioskoplossingen aan voor verschillende toepassingen, zoals bestellingen plaatsen, informatie verstrekken, zelfbediening en meer. Onze kiosken maken gebruik van slimme software en hardware, waardoor ze gebruikersvriendelijk, snel en efficiënt zijn.

Meer en meer wordt er in nieuwe innovatieve omgevingen gewerkt met een smart kiosk oplossing, waar het bestellen en afrekenen aan een bemande kassa niet meer wordt toegepast. Dit betekent dat er een speciale gebruikersinterface geplaatst wordt op de kiosk omdat kassasoftware niet gebruiksvriendelijk genoeg is voor een klant. De klant moet in één oogopslag weten wat hij moet doen en zijn bestelling met een beperkt aantal handelingen kunnen uitvoeren, inclusief de betaling via betaalterminal of contactloos.

Onze smart kiosk software zorgt voor deze gebruikersinterface gekoppeld aan een intelligente back-office. Deze software biedt alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderneming te runnen, zoals online boekhoudintegratie, volledig voorraadbeheer, gedetailleerde rapportage, geavanceerd inkoopsysteem en Customer Relationship Management.

Onze intelligente kiosken zijn geschikt voor verschillende toepassingen, zoals in retail, horeca, zorg, onderwijs en openbare ruimtes. Het biedt voordelen zoals minder wachtrijen, minder personeel, verbeterde klanttevredenheid, geoptimaliseerd voorraadbeheer en meer omzet. Met onze kiosken kunt u uw bedrijfsprocessen optimaliseren en uw klanten een betere ervaring bieden.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x